Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, eClean (eClean.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc livrarea la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, bifati casuta „livrare la o alta adresa”. Introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs, va rugam sa folositi optiunea recuperare parola apasand butonul  „Contul meu” care se regaseste atat pe versiunea Desktop/Pc cat si cea de mobil.

-daca sunteti conectat/a pe versiunea Desktop/Pc apasati butonul „Contul meu” situat in dreapta sus a site-ului dupa care butonul „Ti-ai uitat parola? Te cred, si eu mai uit :). Apasa aici.” Introduceti numele de utilizator sau paroala de e-mail a unui cont existent. Dupa ce ati introdus utilizatorul sau adresa de e-mail apasati butonul „Reseteaza parola”. Veti primi o confirmare prin e-mail pentru a va reseta paroala. Verificati daca ati primit e-mail cu resetarea parolei. In cazul in care nu ati primit e-mail cu resetarea parolei va rugam sa ne contactati prin la office@eClean.ro

-daca sunteti conectat/a pe versiunea de Mobil apasati butonul „Contul meu” situat in dreapta jos a site-ului dupa care butonul „Ti-ai uitat parola? Te cred, si eu mai uit :). Apasa aici.” Introduceti numele de utilizator sau paroala de e-mail a unui cont existent. Dupa ce ati introdus utilizatorul sau adresa de e-mail apasati butonul „Reseteaza parola”. Veti primi o confirmare prin e-mail pentru a va reseta paroala. Verificati daca ati primit e-mail cu resetarea parolei. In cazul in care nu ati primit e-mail cu resetarea parolei va rugam sa ne contactati prin la office@eClean.ro

In cazul in care parola dvs. a fost compromisa va rugam sa ne contactati de urgenta la office@eClean.ro

Cum schimb parola?

Autentificati-va in cont accesand butonul „Contul meu” din dreapta sus a site-ului. Odata logat in panoul de client navigati catre sectiunea „Detalii cont”.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont accesand butonul „Contul meu” si sa accesati apoi optiunea „Detalii cont”, disponibila in contul dvs. de client.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe site-ul eClean.ro nu este necesar sa aveti un cont de utilizator. Creaza un cont de client pentru a avea mai multe facilitati cum ar fi (Istoric comenzi/Intrebari produse/Promotii/Reduceri etc.). Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in cosul de cumparaturi. Apasa aici pentru a creea un cont de client.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, la numarul de telefon 0762 616 627 sau prin e-mail office@eClean.ro . Va rugam sa ne precizati numele de pe care ati plasat comanda sau numarul comenzii pe care il puteti regasi in sectiunea „Istoric comenzi” la „Finalizare comenzii” sau pe contul de e-mail de pe care ati plasat comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site doar daca aveti deja un cont existent de client, accesand sectiunea comenzi.

Nu am primit confirmarea comenzii prin e-mail.

In cazul in care nu ai primit confirmarea comenzii prin e-mail te rugam sa ne contactezi pe Facebook messenger, WhatsApp sau telefonic la numarul de telefon 0762 615 627.

Cu ce firma de curierat mi se va livra coletul?

Coletul va fi livrat cu una dintre cele mai mari firme de curierat din Romania Sameday Curier.

In cat zile ajunge comanda?

Comenzile plasate pana in ora 15:30 se vor procesa in aceeasi zi si se vor livra in termen de 24-48 de ore. Comenzile dupa ora 15:30 se vor procesa a doua zi si se vor livra in termen de 24-48 de ore. In mod normal 24 – 72 ore din momentul plasarii comenzii .

Comanda nu mi-a fost livrata inca, cum procedez?

Chiar daca se intampla mai rar poti intampina intarzieri la anumite comenzi. Asigura-te in primul rand ca nu este vorba de o sarbatoare legala (in aceste zile nu se livreaza). Totodata este bine de stiut ca in weekend nu se livreaza, asadar daca comanda a fost facuta Vineri ea va fi livrata Luni sau Marti.  Pastele, Black friday si Craciunul sunt demult pe lista lunilor in care comenzile ajung cu intarzieri datorita volumului mare de colete cu care curierii se confrunta.

Daca nu este vorba de unul din cazurile mentionate mai sus, contacteaza-ne pe Facebook messenger, WhatsApp/Telefonic la numarul 0762 615 627 sau prin e-mail office@eClean.ro. Unul din operatorii nostrii iti va raspunde in cel mai scurt timp.

Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site, pe Facebook messenger, Whatsapp/Telefonic 0762 615 6278 sau prin e-mail office@eClean.ro .

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, pe Facebook messenger, Whatsapp/Telefonic 0762 615 6278 sau prin e-mail office@eClean.ro .